قبل از لیزر موهای زائد به چه مواردی توجه کنیم ؟

>> نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

اگر تعطیلات نزدیک است و یا قرار است موقعیت خاصی برایتان پیش بیاید، شاید اولین فکری که به ذهنتان می آید این باشد که راهی پیدا کنید تا هر چه سریع تر از شر موهای زائد بدنتان خلاص شوید زیرا موهای زائد نمی گذارند که شما بدن صاف و زیبای خود را به نمایش بگذارید.   قبل از لیزر موهای زائد    معمولا در چنین شرایطی، لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای حذف دائمی موهای زائد است و تاثیرات بهتری نسبت به وکس و یا شیو دارد. قبل از اینکه گوشی خودتان را بگیرید و به دنبال نزدیک ترین کلینیک برای لیزر موهای زائدتان باشید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید.

1- بهترین کلینیک را انتخاب کنید

انتخاب کلینیک یکی از فاکتورهای مهم در لیزر موهای زائد است. به دنبال کلینیکی باشید که متخصص های با تجربه ای دارد و از آخرین تکنولوژی روز برای لیزر موهای زائد استفاده می کند تا بیمار تجربه خوبی از لیزر داشته باشد و شاهد عوارض جانبی خاصی هم نباشد؛   قبل از لیزر موهای زائد   به سلامت پوست و بدنتان اهمیت بدهید و بهترین کلینیک را برای انجام موهای زائدتان انتخاب کنید. کلینیک تخصصی پوست و مو رزبا متخصصانی مجرب و دارا بودن آخرین تکنولوژی روز، بهترین کلینیک در تهران است. البته کلینیکی که انتخاب می کنید باید قبل از لیزر موهای زائدتان، جلسه مشاوره ای را برای شما ترتیب بدهد. اگر متوجه شدید که کلینیکی که اتتخاب کرده اید، هیچ جلسه مشاوره ای را برای شما ترتیب نداده است، بهتر است آن کلینیک را برای لیزر موهای زائدتان انتخاب نکنید. در جلسه مشاوره، متخصص در مورد سوابق پزشکی مخصوصا در مورد داروهایی که بیمار در حال حاضر استفاده می کند (داروهایی که بر روی نتایج لیزر موهای زائد تاثیر می گذارند و حتی احتمال ایجاد اثرات جانبی را هم افزایش میدهند)، در مورد هدف های شما از لیزر موهای زائد و اینکه آیا کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر (مخصوصا از نظرنوع و رنگ پوست) سوالاتی را از بیمار می پرسد. در جلسه مشاوره شما می توانید هر سوالی که برایتان پیش آمده است را از متخصص یپرسید.

2- تست قبل از لیزر موهای زائد را انجام بدهید

در جلسه مشاوره و قبل از لیزر موهای زائد، از بیمار تستی گرفته می شود مشخص بشود که آیا پوست بیمار حساسیت خاصی به لیزر دارد یا خیر و نتیجه این تست در نحوه انجام لیزر و اقداماتی که باید برای پوست شما در حین لیزر انجام بشود هم تاثیر زیادی می گذارد.

3- برای لیزر موهای زائد وقت مناسبی را تعیین کنید

هنگامی که می خواهید اقدام به لیزر موهای زائدتان کنید، باید یک سری نکات را هم در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد در بعضی از بخشهای بدن به مدت زمان طولانی تری احتیاج دارد؛ مثلا لیزر موهای زائد پاها نسبت به لیزر موهای زائد زیر بغل به زمان کوتاه تری نیاز دارد. خانم ها هم نباید در دوران قاعدگی خود برای لیزر موهای زائدشان برنامه ریزی کنند زیرا در آن شرایط حساس تر از حالت عادی هستند و درد بیشتری را احساس می کنند. نوشیدنی هایی کافئین دار مثل قهوه هم می تواند میزان حساسیت و درد بیمار را در حین لیزر افزایش بدهد؛ بنابراین سعی کنید صبح ها برای لیزر موهای زائد برنامه ریزی نکنید.

4- از محصولات مراقبت پوست استفاده نکنید

در هنگام لیزر موهای زائد پوست شما باید باید عاری از هرگونه مواد آرایشی، لوسیون و کرم باشد زیرا در صورت استفاده از این محصولات، لیزر نمیتواند تاثیر خوبی بر رفع موهای زائد بگذارد. یکی از چیزهایی که به هیچ وجه نباید از آن استفاده کنید، محصولات برنزه کننده پوست است؛ البته در معرض نور آفتاب هم نباید قرار بگیرید. 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد نباید از این محصولات استفاده کنید. لیزر موهای زائد بر روی پوست برنزه؛ اثرات جانبی ناشی از لیزر را هم افزایش می دهد که شامل روشن شدن و سوختن پوست و ایجاد تاول است. استفاده از محصولات مراقبتی پوست بر روی نتایج نهایی لیزر هم تاثیر منفی می گذارند.

5- بخش مورد نظر را شیو کنید

شاید برایتان کمی عجبیب به نظر برسد ولی قبل از لیزر موهای زائد باید موهایتان را شیو کنید. بهتر است 1 الی 2 روز قبل از لیزر، موهای زائدتان را شیو کنید. لطفا توجه کنید که در روزی که قرار است لیزر اجام بدهید، نباید موهای زائدتان را شیو کنید زیرا اینکار فقط پوست شما را حساس تر می کند. اصلاح موهای زائد بخش مهمی از فرآیند لیزر محسوب می شود زیرا باعث می شود تا موهای زائد به مرحله رشد خودشان برسند و در نتیجه دستگاه لیزر هم این موها را به آسانی مورد هدف خود قرار می دهد. علاوه بر این، شما نباید از وکس، موچین و لایه بردارهای شیمیایی استفاده کنید. وکس، موها را از ریشه خارج می کند؛ در حالیکه لیزر موهای زائد فولیکول های مو را مورد هدف خود قرار میدهد و به آنها آسیب می رساند. به عبارت دیگر در هنگام  لیزر، باید مویی در سطح پوست وجود داشته باشد که لیزر به فولیکول آن آسیب برساند ولی وکس مانع از این عملکرد لیزر می شود.

6- چند هفته قبل از لیزر موهای زائد به طور مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

کرم ضد آفتاب شما حداقل باید اس پی اف 30 را داشته باشد تا بتواند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. همانطور که می دانید لیزر موهای زائد بر روی پوست های آفتاب سوخته یا برنزه هیچ تاثیری ندارد. بعد از لیزر موهای زائد هم پوست شما حساس تر می شود و به محافظت بیشتری نیاز دارد پس بعد از لیزر هم همچنان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

7- خودتان را برای کمی درد در حین لیزر موهای زائد آماده کنید

اگرچه در بسیاری از تبلیغات گفته می شود که لیزر موهای زائد هیچ دردی ندارد ولی بعضی از بیماران در هنگام لیزر، درد زیادی را تجربه کرده اند. در حین لیزر موهای زائد ممکن است دردتان خفیف تا شدید باشد. بیشتر بیمارانی که درد زیادی را در حین لیزر موهای زائد تجربه می کنند، دارای پوست تیره و موهای زبری هستند. نکته آخر: لیزر موهای زائد برای همه افراد معجزه نمی کند و شما باید توقعات درستی از لیزر داشته باشید؛ حتما در مورد تمام جوانب لیزر با متخصص خود صحبت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد م نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com 

کلینیک پوست و مو رز لیزر ,موهای ,زائد ,پوست ,کلینیک ,استفاده ,لیزر موهای ,موهای زائد ,برای لیزر ,موهای زائدتان ,استفاده کنید ,لیزر موهای زائدتان ,موهای زائدتان انتخ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

tahsil موبایل تات گروه خیریه یتیمان زهرا(س) کره فیلم | Korean Film خسته تر و‌دیوانه تر بریا گیمز لیتاه طرفداران احمدی نژاد